marți, 29 iulie 2008

De ce?


Coboara muza ce ai urcat fortat sus. Dezleaga-ti atele grele ca niste vene vii ce pulseaza sangele alert pe langa tine.Nu ai nevoie de asta.Dezleaga-te…caci prin acele vene nu mai curge de mult sangele meu. Nu stiu daca voi mai trai in acest rai industrial , de duzina unde imi construiesc norii cu o bagheta mizera si jalnica, iese fun imbacsit si ars, va pasa?Nu vreau sa port lanturi de picioare ..sa ma lege de acest criptic oras .. De ce zic asta?Fiindca stau pe o lumea care nu e a mea , simt ca sunt un parazit mic care se bucura de ea, o consuma si o lasa uscata si o soarbe pana la pierire…dupa ce m-am saturat de ea ….construiesc altceva .Si DA ma ajut de surrogate am nevoie de ele ,ambalez totul ca intr-o fabrica ,intr-un staniol ireal si o dau la prêt de chilipir , noul produs este Fericire. Cumparati acum…

Un comentariu:

Anonim spunea...

da draga, esti o geniala.operele tale sunt de o raritate si o unicitate surprinzatoare.esti idolul meu, nevastuica mea :)) si lista continua